27 april

2009-04-27 @ 18:47:40
Hallå
måndag idag, alltså ny vecka, och denna skolvecka är en dag kortare då vi är lediga på fredag (Y)
men måndag idag,  vilket innebär att jag har bara en lektion och det är barnkunskap och den var helt okej, disskuterade lite, B pratade om barnens lek, sedan kollade vi på en film om barnens lek. (som jag hade sett förrut, på en annan lektion)
annars har det inte hänt så mkt idag, åkte med 12:14 tåget hem och var hemma runt 1-tiden pappa va snäll och hämtade mig vid station, innan han åkte till jobbet :D
sen har vi bara ätit,, och jag sitter och lockar håret nu, funderar på att ha lockigt imorgon i skolan. och mamma hon är ute i husvagen och städar den, för i helgen blire nitten eller ja tors-lör och jag förljer inte med. jag ska vara hemma och baka tills på söndag då det är kalas här hemma ^^
men nu tänkte jag visa lite bilder från gårdagen jag inte hann/orkade lägga ut:

  
  
  

Det var massa bilder, och nu snart kommer dagens outfit upp här.
men tyvärr väldigt tråkig sådan, men det får ni stå ut med ^^
puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0