19:02

2009-04-04 @ 19:00:31
Hejsan
sitter vid köksbordet har nyss skrivit lite på mitt arbete men nu ska jag ta en pause :)
Sitter och äntar på att trullsa ska komma hem hon har snart vart ute i 2,5 timmar, brukar katter va ute så länge?
menmen, hon kommer väll hem när hon är hungrig, då blire att fota henne. Haha det är därför hon inte kommer hon vet vad som väntar henne ^^ Nerrå, skriver när hon kommer hem, tänkte bjuda på lite bilder från gårdagen och dagen.

  

Bilder på trullsa


sedan fick jag fönster besök ^^

nu ska jag kolla på tv, puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: MICHAELA D

så söt katt!

2009-04-05 @ 16:00:01
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0