18 april

2009-04-18 @ 22:36:49
Hej
sitter och ska bränna en skiva vi kan lyssna på i bilen imorgon ^^
det blir ju som sagt kupolen imorgon för shopping, och sen en sväng in på dollarstor i ludvika, måste köpa en grymt snygg tavla!, med eiffeltornet på :D
sen blire kupolen, det blir jag, mamma, mormor och pernilla.



Idag då, dagen har spenderats ute i trädgården med löv krattning och krocket spel. men även inne med bakning, sockerkaka med banan i.
så blir lite bilder från dagen lite längre ner.
anna var även hit en sväng då hon kom från örebro och var på väg hem, så hon kom in och var här i entimme ungefär, visade sin klänning, och drack kaffe.
men nej nu ska jag hitta lite fler låtar sen börja bränningen och sen efter det ska jag duscha
så nu lite bilder från dagen först:

   
   
  
  

Så det var lite bilder, och ojj vilken tid det tog att lägga in dem, men nu är jag klar
Så nu ska jag duscha, sitta här en stund sen (ska göra ett inlägg om vad jag köpte igår), och sen ska jag faktiskt sova fast blir nog att spela en stund innan jag ska sova.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0