16 april

2009-04-16 @ 18:55:18

Hej
torsdag idag, vart tog lovet vägen?
Det kan man undra, menmen har 3 dagar kvar så ritkigt slut är det ju inte, som är skönt då jag inte gjort en ända läxa, ska sätta mig imorgon med alla dessa apu-uppgifter som jag inte har renskrivit. om jag inte gör någon senare idag.
annars vad har man gjort idag?, ingenting riktigt tråkigt.
förresten kategorin med dagens outfit kommer ligga nere ett tag och kommer komma igång ordentligt på måndag då skolan har börjat, nu på lovenorkar man inte klä sig så fint så går runt i mjukiskläder. haha
Men nej nu ska jag inte skriva mera, för vet itne vad jag ska skriva ^^
ha det bra, puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0