Utmanad av Nettan

2008-11-06 @ 17:34:21

Jag blev för några dagar sedan utmanad av Nettan (http://nettisen.blogg.se), så nu ska jag ta tag i det.

De regler som gäller är:

- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget.

- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.

- Utmana sju personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor.

- Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar på deras bloggar.

  1. När jag handlar måste jag ta upp pengar/kortet innan jag ställer mig i kön.
  2. Jag tror det ska vara nån i fönstret när det är mörkt ute som hoppar upp när jag kommar ut.
  3. Jag tycker inte om att prata/ringa via telefon.
  4. Jag har ingen aning om vad jag ska göra när jag har tagit studenten.
  5. Jag är numera beroende av serien Vänner.
  6. Jag vill snorkla i stora barriärrevet, och nån gång under mitt liv ska jag göra det.
  7. Innan jag somnar måste jag räkna hur många timmar jag får sova.


Jag utmanar dem som vill bli utmanade :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0