uppdatering av veckan

2008-11-28 @ 22:20:05

jag har verkligen inte haft lust och bloggat denna vecka.  men en mening kan sammanfatta denna vecka (mån-fre)
-jag tror jag aldrig har vart med om en vecka som har gått så himmla långsam.
helt sant, denna vecka har gått extremt långsamt trodde aldrig det skulle bli fredag. menmen,
denna skolvecka som alla andra så kom fredagen tillslut :) och nu är jag ledig i 4 dagar lördag, söndag, måndag, tisdag. HÄRLIGT ÄRE
Tänkte berätta lite om dagarna då jag inte skrivit nå blogg. onsdag-fredag (idag)

Onsdag: skola som vanligt 8:40-14:15 men vi eller typ halva klassen, gick från svenskan tidigare så vi kunde hinna med tidigare bussar/tåg så man slipper sitta i skolan typ 2 timmar. så innan vi gick till tåget/bussarna så va vi in en sväng på ica, menmen, sedan hem. och snön har ju försvunnit så det har vart plask hela dagen :/ efter skolan när mamma också kom hem så åkte vi till nyhammar för att fixa mamma och pappas datorn så nu funkar den igen :) på vägen hem stannade vi i ludvika gick på lindex, käkade på Donken och handlade på Willys ^^ Sen hem och kollade på tv.

  

Torsdag:
hade sovmorgon, så pappa skjussade mig till tåget som gick 8:57 men som var försenat till 9:00, och i kopparberg så hoppade pernilla på också :D Dagen böjade iaf med skapande verksamhet sedan lunch och efter det så hade vi arbetsmiljö&säkerhet då vi började kolla på en film men han inte klart så vi skulle kolla klart på den på fredag. sen slutade några i klassen efter den lektionen 13:30, men dom andra som inte hade haft naturkunskap förra veckan hade den lektionen kvar men vi andra hade den förra veckan så vi var lediga sista :D, så blev ju 14:11 tåget hem :D

 

Fredag (idag):
Skola 8:40 till 15:50 dagen började med FSF men vi var bara A-klassen där då B-klassen var och kollade på någonting i kyrkan något som vi hade röstat att vi int ville gå och något som vi inte äns kommer ihåg att vi har röstat om, haha bra är vi :P menmen det var bara magda där för eva var och besökte frövi på nån APU, men kul hade vi vi pratade bort en hel timme ^^ eva hade bokat två data salar en i M-huset mellan 8:40-10:15 sedan bibloteket mellan 9:40-11:00 så den dörsta datasalen i M var det ingen som gick vi gick till bibblan vid halv 10 så då hade vi alltså pratat om massa i ca 1 timme. men kul var det :D sen kom B-klassen tillbaka runt kvart över 10, och då var det bara att sätta igång på allvar :P Sen hade vi lunchrast mellan 11:00-12:45 så hann vi med att ta en baugett och en coca-cola (som vi hade bestämt i går att vi skulle käka) på 37:an. Åhh mums var det :D tog en liten-kyckling :D, Sen vart dem sugna på efterrätt så vi gick ner till frost´s och dem köpte sig varsitt pepparkakshjärta, jag köpte inget var för mätt ^^ menmen sen tillbaka till skolan och göra klart en uppgift vi hade på kommunikationen ^^ sen gick vi till F7 och kvart i 1 så började kommunikationen och vi kollade klart på filmen vi börjde kolla på igår (torsdag) på arbetsmiljö&säkerheten, sen disskuterade vi den och lite så. sen så pårasten mellan 13:45-14:10 så började vi lite med sakapnde verksamheten. sen kom stina sen satte vi igång på riktigt vi var till vaktmästaren och skärde remsor av papper, och sen hittade vi färgade papper som vi snodde med oss :P haha sen tillbaka till klassrummet, fixade lister, gardinerna, tavlor satte upp gardinerna, och tavlorna, fixade möbler, dörr och fönster, mm. så vi hann riktigt långt idag slutade runt halv 4 då sa pernilla att vi skulle gå ner till station och gå på bussen sen kom hon på att vi skulle köpa oss en till baugett och en cola så vi in på 27:an och beställde en till macka jag tog samma ^^ och sen ner mot bussen och åt på bussen riktigt gott var det :D, Sen i g-hyttan hoppade therese på, som skulle till hennes pojkvän så vi satt och pratade lite, och i v-hyttan hoppade pernillas pojke på :).
Nu på kvällen har jag kollat på idol och ska snart gå och kolla på omröstningen, jag hoppas verkligen Johan åker ut idag! Jag hoppashoppashoppas :D (komme rett inlägg senare om kvällens idol)


Haha ohh, vilket långt inlägg detta blev, haha men det är för att jag har ju faktiskt berättat om mina senaste 3 dagar vad jag har gjort och så. men jag lovar eller jag ska inte lova men jag ska försöka att skriva lite oftare :D
Ha det bra, puss :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0