Tisdag

2008-11-18 @ 21:11:14

Hejsan
haha vart inte att jag skrev något imorse, orkade inte.
Åkte tåg till skolan idag, och herregud va det regna/snöa/blåste när jag gick till station! blöt vart jag iaf!
sen när jag kommer till station blåser det och regnar det så fäller aldrig upp paraplyet. 
ser pernilla stå under taket (hon åkte med bussen och skulle vänta på mig vid station) hon fäller upp paraplyet och vi börjar gå mot skolan:

(ungefär-så-här)
Pernilla: Varför fäller du inte upp paraplyet?
Jag: Nej för då kommer det bara blåsa sönder.
Pernilla: Okej

sen typ går vi nån meter till och sen poff så flyger hela pernillas paraply av (hon har ett sånt dära litet) så det blir bara en liten bit av skaftet kvar. hihi

jag börjar skratta och pernilla springer till paraplyet, samtidigt som hon skrattar men det blåser längre bort, och där står hon med skaftet, sen blåser det ännu längre bort.

Pernilla: Äsch det får ligga där.
sen kastar hon skaftet ^^

HAHAHA, det var sjukt roligt, int skrattat så mkt på länge
men tråkigt att paraplyet gick sönder :/


Annars i skolan då,
vi började ju klockan 13:00 med en föreläsning i F5 på en timme om Reggio Emilia sedan en halv timmes rast mellan 14:00-14:30, sen gick vi över till F7 för att lyssna på en till föreläsning mellan 14:30-15:30 om Waldorf (stavnig?)
det var väll helt OK.
Slutade ju halv 4,så då gick jag och pernilla ner till station för att ta bussen hem :)

Och hemma åt vi mat sen åkte vi ner en sväng till Kenna och Marika och fikade och så sedan hem. Och nu sitter jag här och ska snart sova ^^
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0