Pappa snälla, nej

2008-11-14 @ 21:19:28
Förresten boken "Snälla pappa, nej" som jag beställde för ett tag sen, har jag läst ut nu.
Den var grymt bra, läs den om ni inte har gjort det
det är en sann berättelse, och jag förstår inte hur man kan behandla ett barn så illa. :(
Läs denna och ni är fast


Stuarts högsta önskan var att hans far skulle älska honom, men han fick veta att han var för stygg för att vara värd att älskas. När David Howarth sattes i fängelse för att sexuellt ha utnyttjat Stuarts yngre systrar insåg ingen att han även utnyttjat Stuart, förrän den dag då han försökte igen och Stuart slog tillbaka på det enda sätt han kunde.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0