lördag + söndag

2008-11-30 @ 18:57:41
hejsan söndag idag, vanligtvis brukar inte söndagar vara bra, men denna är det. för det är ingen skola i morgon, så är alltså ledig i morogon och på tisdag, härligt :D
skrev aldrig nåtonting igår så får skriva idag.

Lördag: Mamma och pappa väckte mig kvart i 9, dem skulle åka vid halv 10. så sa hej då och så sen gick jag och la mig i sängen igen med datorn och kollade på vänner. Sen käkade jag frukost, kollade på tv och så, sen har jag städat mitt rum :D, lagat mat, singstar och så. inte så mkt jag har gjort.

Bilder från dagen:
    
  

Söndag:
första advent
Anna ringde vid 11-12 (kommer inte ihåg när) och frågade om dem kunde komma, och det fick dom såklart så dem kom vid 1-tiden men ted gick och la sig på en gång. så han sov i vagnen ute, runt 1 kom även mamma och pappa hem också :), sjöng lite singstar i morse också ^^ kul äre! sen har jag fixat adventsljusstaken, sen bakat en kladdkaka. Sen kollat på vänner. och nu sitter jag här :)

Bilder från dagen:
  
  
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0