Fredag

2008-11-14 @ 13:29:06
Hej
äntligen fredag!

skolan idag då den har vart nice har haft en lektion mellan 8:40-11:00 fast vi kom dit till typ 9, för jag och pernilla sprang både kors och tvärs ^^ först till bibloteket för pernilla skrev ut några papper sen till magda, sen på vägen träffade vi eva, och sa att vi skulle bli lite sena, då sa hon okej. Så det gick bra, eva talade om att magda va inne i F7 så vi knackar på där och pratar med henne angående kommunikationen om vi kunde hoppa över den, om vi lämnade in hemuppgiften och det gick bra, bara vi informerade resten av klassen. Men då kom vi på att vi var ju delade så in till personalrummet men ingen öppnade så ut genom dörren och i nästa för att tala om för dem i våran klass som har Fritidsverksamhet, sedan ut igen och in till G-huset där vi skulle vara sedan pratade vi lite och sen sa vi det sen vart det två filmer och vi pratade om dem, slutade ca 20 i 11 så in på ica, lindeträffen och sen till 11:20 bussen. Pappa kom och hämtade mig i kopparberg. Så idag kom jag hem 12:20, men egentligen på fredagar så går jag ända til 15:50 och brukar ta 16:00 bussen hem och är då hemma 17:00. men inte idag :D

Så vad ska man göra denna fredag när man har kommit hem såhär tidigt ^^
Blir iaf idol ikväll, HEJA ROBIN E

Och nu ska jag kolla på några avsnitt av vänner :D
älska den serien!


puss och kram, skriver mera ikväll!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0