Sammanfattning av julafton!

2008-12-25 @ 21:41:22

Hej, sa ju igår att jag skulle brätta om Julafton, så tänkte passa på att göra det nu


Ted hade roligt i snurr-fotöljen, tillsammans med två grillvantar ^^
och under granen kom det bara mer och mer paket då det kom flera folk, tillsut så var det fullt


 

Tomten var också på besök och delade ut julklappar till oss, så alla fick varsit paket, men ted var lite rädd, men det gick riktigt bra, och när han skulle gå så var det nära att tomten fick både puss och kram av ted, men han kom för näre så ted börja gråta, men han följde med morfar (min pappa) ut i hallen och sa hejdå, så sen var det bra, efter det så delade vi ut resten av paketen som låg under granen, och det var maria som delade ut dem!


Efter allt paketöppnande så låg det papper överallt, både stora och små, men ted hjälpte till att plocka ihop pappret i papperspåsar, men han ville gärna slänga kläderna/leksakerna också ^^, men tillslut låg det bara papper :)

Och presenterna jag fick var:


Winernougat (mamma&pappa)
Nobless (mamma&pappa)
Almanacka 2009 (mamma&pappa)
Tavelram (anna&ted)
Björn Axen, Volummaster (mamma&pappa)
Presentkort, panduro 200:- (maria&pernilla)
Presentkort, ginatricot 200:- (mormor)
After Eight (mamma&pappa)
Toffifee (mamma&pappa)
Mystofflor (mamam&pappa)
Björn Gustafsson, ett livsverk (mamma&pappa) den är signerad av Björn!
Spel, veckans värsta (anna&ted)


Duntäcke (mamma&pappa)
Två runda mattor (mamma&pappa)
Presentkort, ginatricot (lena&dick)

det var min julafton, det har vart en mycket bra jul, men trevlig sällskap, vi som var här var:

  • jag
  • mamma
  • pappa
  • anna
  • ted
  • mormor
  • maria
  • pernilla

och imorgon (26 dec) så åker vi till Lindesberg för att fira en minijul tillsammans med Lena och Dick, så då kanske det blir mera paket, aja det visar sig i morogn, ska iallafall bli roligt och träffa dem!
nej nu ska jag fortsätta kolla på tv och sitta vid datorn ^^
Pusshej


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0