Planering för vecka 51

2008-12-14 @ 20:53:53
Måndag: Skola körkortsteori har omprov, så får nog gå efter det så blir en kort lektion (hoppas jag) sen lunch sen naturkunskap, men jobbar hemma så blir inte att göra så mkt.. slutar 13:15, jag och pernilla åker till örebro med 13:31 tåget och är framme i örebro 14:05 och jag har tandläkartid 14:15, så jag hoppas verkligen inte att tåget är försenat! sen blire att handla julklappar (iaf pernilla) och antagligen käka på donken ^^,
Tisdag: EMELIE FYLLER 18 ÅR!
Skola, mentorstid, FSF där ska vi väll fortsätta med redovisnigarna men jag gjorde min förra veckan så det blir att sitta och lyssna och va med på den teoretiska grejjen dem har bestämt, så det är kul. lunch käka på 37:an :D samhällskunskap skulle disskutera något tror jag. svenska, vet inte. sista idrott, träna på juldanserna ^^ slutar 15:45.. så åker med 16-bussen hem.
Onsdag: MAMMA FYLLER ÅR!
Skola, naturkunskap, lämna in arbetet, sen vet jag inte ^^, samhällskunskap tror vi skulle fika och spela nått spel. lunch. arbetsmiljö&säkerhet men det har vi ju bytt så vi har kommunikation här istället! sist svenska vet inte vad vi ska göra, slutar 14:00 så åker med 14:11 tåget hem :D .
Torsdag: Sovmorgon åker in till skolan med 8:57 tåget, börjar 9:50 med skapandeverksamhet, då blire julpyssel! sen lunch, arbetsmiljö&säkerhet men samma sak här vi har inte den utan vi ska ha kommunikation. naturkunskap, får tillbaka arbeterna och får veta slutbetyget på kursen, för detta är sista gången vi har naturkunskap! i vanligafall slutar vi 15:00 men får se hur det blir idag.. det visar sig :).
Fredag: juldanser, aulan, träff med mentorer. en så kallad julavslutning :) ska åka med 12:18 tåget hem..
Lördag: vet inte, men antagligen baka.
Söndag: samma här sak nog antagligen baka.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

HA EN BRA TISDAG :)





titta in min blogg? :) illapissat.blogg.se

2008-12-16 @ 14:39:24
URL: http://illapissat.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0