Dagen i bilder och text

2008-12-20 @ 23:19:58
Dagen har haft ett innehåll av att baka, städa, och bytt paket!


 
jag har bakat både snoddas och kokoskakor idag, och gött vart det!

har även haft lite mini-julafton, då Jonna kom hit en sväng så vi kunde byta paket.

detta paket fick jonna av mig..

 
och dessa två paket fick jag av jonna och i dem låg det (bilden ovan) + ett paket som lyser, och en klubba som satt på ett av paketen..
TACK SÅ MYCKET! <3

har även städa mitt rum men har bara före-bilder så lägger in dem iaf
  
 
men nu är det städat och nästan klart, ska bara dammsuga rummet, men det hade jag tänkt gjort nu snart när jag skrivit klart detta inlägg och publiserat det!

och som alla vet så är det bara 4 dagar kvar till jul så vad passar bättre då än lite julbilder, på min minigran ^^
 

Sådär det var min dag i bilder + text, nu ska jag dra fram dammsugaren och dammsuga mitt rum, sen sätta mig en stund vid datorn, och sedan sova. Imorgon blir det att baka nästan hela dagen! kommer nog ett
likadant inlägg i morgon ^^, så håll utsikt!
Puss, och ha en fortsatt bra lördags kväll..

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0