9:onde december

2008-12-09 @ 20:49:51

Hejsan
skola idag då började 9:00 för hade ingen mentorstid mellan 8:40-9:00 så började 9 med FSF, jag och Fanny gjorde klart vårat arbete, så redovisning på fredag, då vi även ska leka en lek ^^ slutade runt 10-tiden då vi var klara. sen väntade vi på pernilla (hon hade sovmorgon) sen gick vi till bibblan och emelie och jag gjorde nästan klart vårat arbete på samhällskunskapen, och pernilla lika så. Sen gick vi och käkade, sedan hade vi svenska och efter det idrott med 5-kamp, men tror bara det vart 4-kamp ^^ haha men roligt var det iallafall! :D Älska idrotten nu, eller ja iaf ibland ^^,
När jag kom hem så kom anna och ted på besök en stund, trevligt :D
Nej nu ska jag skriva ett litet inlägg om vänner ^^ såg sista avsnittet idag :(, berättar mera i det andra inlägget.
Sen ska jag nog sova så jag är pigg imorogn!
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0