8:onde december

2008-12-08 @ 19:06:04
Hola!
skolan idag då, körkortsteori första vi hade prov jag tog inte med min boken till lektionen för vi skulle ha prov, men då när jag kommer dit så sa ajg det han ba okej, så skulle vi såklar ha den så jag går tillbaka till skåpet och hämtar dem, sen visar sig att vi får ha hjälpmedel, böcker, minne, polare och så. så bara att kolla i boken ^^ Nice vare!
Sen slutade vi runt 10-tiden så var det bara att sätta sig i a-huset och vänta. sedan följde jag med jenny ut, sen kom emelie och ävn pernilla. Så vi gick och käkade tillbaka till a-huset till cafeterian, sedan till naturkunskapen där vi började med arbetet, först hade jag andromedagalaxen, sedan vintergatan men nu har jag valt att jag ska ha Big bang. så får se om jag står fast vid det eller om jag hinner ändra mig ;)
Iaf skolan imorgon, börjar 8:40-15:45 :( så jag¨åker med 16:00 bussen hem, nej men nu ska jag kolla på vänner sedan skriva lite samhällskunskap
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0