3:dje december

2008-12-03 @ 18:43:01
Hejsan
har sovit typ 4-5 timmar inatt, alldeles för lite.
och vaknade med huvudvärk så jag var hemma idag.
sen när jag hade ringt till mamma och så så kommer såklart plogbilen så jag kunde inte sova då heller,
men tillslut sommnade jag och gick upp ca 12 ^^
så har inte gjort så mycket idag, typ bytt gardiner ^^ bild kommer nedan, annars har jag inte gjort så mycket.
imorogn blir det skolan igen :) sovmorgon har jag också s¨å åker med 8:57 tåget :D, men måste gå bort till station det lät inge roligt. aja, får tänka possetivt har ju sovmorgon iallafall :D
Nej nu ska jag plugga lite sen vid 20:00 är det bonde söker fru.
Puss hej!

 <----- FÖRE
 <----- EFTER

Bytt gardiner då, och ovan är resultatet men måste fixa lite i helgen med stryckning och sen måste jag sy dem så dom blir kortare just nu är dem ca 20 cm för långa ^^ Herregud vilka långa gardiner dollarstore har, eller är det jag/vi som har små/korta fönster? aja får fixa det i helgen.

Nu ska jag plugga och lite så, ha det bra Puss!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0