2:a december

2008-12-02 @ 20:57:00
Hallo
studiedag idag också
men imorgon blir skolan igen :( gå upp klockan 06:00, låter inte så lockande, och jag hoppashoppas att jag hinner med 14:11 tåget, för har VERKLIGEN ingen lust att sitta i skolan i 2 timmar och vänta till klockan 16:00, men om det blir så att jag får göra det så tar jag 15:35 hem! eller får se om jag gör det, men jag ska med 14:11 tåget!
dagen idag har jag spenderat uppe i ludvika, och en stund hos anna medans mamma var på akupunktur så vi rensade bland hennes pappaer och spelade lite spel, sen kom mamma och vi åkte till dollarstore sen skjussade vi hem anna och vi åkte och åt, sen till rysta, jysk och elgiganten
nu måste jag fortsätta plugga på naturkunskapen "i atomernas värld" prov imorgon!
puss :)

Bilder från dagen:
  
  


Saker jag köpte:
  
 
Trackback
RSS 2.0