1:a december

2008-12-01 @ 22:45:23
Halloj
Studiedag idag!
grymt skönt, och den har jag spenderar genom att:
hämtat posten
gått ner med soppåsar till soptunnan
dammsugit undervåninger
plockat ut diskmaskinen
pluggat
fotat

och lite andra små saker.

ledig i morgon också, så då blir det att plugga och sjunga lite singstar...
hmm sen vet jag inte vad som händer, men nu ska jag fortsätta att kolla på vänner
jag älskar den serien är inne på 9:onde säsongen av 10 säsonger, så det är snart slut :(
Skriver mera i morgon, ha det bra!
Puss


1 december

Nu är det bara:
11 dagar kvar till revy
12 dagar kvar till lucia
15 dagar kvar till emelie blir 18 år
16 dagar kvar till mamma fyller år
18 dagar kvar till jullov
22 dagar kvar till då vi ska klä julgranen
23 dagar kvar till JULAFTON
27 dagar kvar till kenna fyller år
30 dagar kvar till nyårsafton

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0