18 december

2008-12-18 @ 17:26:08
dålig uppdatering!
jag vet

är ju inne på sista skolveckan nu, innan jullovet, så i går (onsdag) ämnade jag in sista läxan innan lovet och det var ett arbete på naturkunskapen om jupiter+vintergatan, så nu är det klart och idag fick vi tillbaka det, jag fick VG på det, nice, sen var det ju även våran sista naturkunskapslektion idag, så vi fick veta slutbetyget, och jag fick VG, är riktigt nöjd.. Jag kommer sakna Anna-maria, för jag tycker hon är en riktigt bra lärare! :D
Iallafall, vad har hänt det senaste dagarna?
jo emelie fyllde år i tisdags och mamma fyllde år i går.
i skolan har det vart lungt, vi gör inte så mkt nu när det börjar närma sig jul ^^
så det är nice, vi spelade spel på samhällskunskapen, kollade på film på svenskan, dansade på idrotten.
Och jag har bara åkt med 16:00 bussen hem en dag denna vecka och det var i tisdags då vi hade idrott sista och slutade 15:45 :D, annars brukar jag åka med den, tis, tors och fredag!
nej imorgon blire dans kring granen i idrottshallen, sedan till aulan och sen till A11 där vi ska sammlas med klassen :)
slutar kankse runt 11? och då blire att käka på 37:an med emelie och pernilla!
sedan tar jag och pernilla 12:14 tåget hem :D
nice dag!
sen blire ingen skola förrens 8 januari!!!
ikväll äre bonde söker fru också! missa inte
puss och kram 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0