15 december

2008-12-15 @ 19:38:26
Hej
dagen idag har vart helt okej, det började att jag åkte buss till skolan, framme i skolan vid kvart över 8 typ gick till körkortsteorin, fick tillbaka provet vi hade gjort förra veckan, och gissa? VG på det men hade vart konstigt och pinsamt om jag  fått IG på det då vi fick använda boken och hitta alla svar, sen gick vi igenom de rätta svaren. Sen efter det så skulle man göra om man hade nått omprov/prov man inte hade gjort, jag hade prov 1 så gjorde jag det var godkänd på det fick ett poäng under VG jobbigt :/. menmen sen så ska jag åhh bara ett poäng under VG, och läraren men det är det du får på kursen jag ba VG? helt förvånad, och han ba ja, haha det ade jag verkligen inte räknat med, hade vart överlycklig om jag hade fått ett G i den kursen ^^, menmen jag ska inte klaga :D

sen hade vi lunchrast och då satt vi i bibloteket och penrilla skrev på n-kunskapen sen vid 5 över så gick vi bort mot n-huset, och sa att vi hade vart i bibloteket, och hon sa att det var lungt :D, sen till datasalen där och pernilla fortsatte och skriva och jag läste det hon hade skulle skrivit, och hon skrev på datorn. sen vid 10 över 1 så gick vi, för då skulle jag och pernilla med tåget 13:31 och det han vi aså var i örebro vid 14:00 och hade tandläkartid 14:15 så det han jag också. och där gick det också bra, hade en tandläkare jag aldrig har haft, menmen det gick bra :D, sen efter gick vi på jakt efter en julklapp till magnus (pernillas pojke) och vi hittade det^^ sen käkade vi på Donken fett gott vare! dubbelchhesburgare + äppelpaj. sen stressade vi som sjutton till tåget men det han vi med iaf, var försenat till 17:02 (egentligen 17:00) men vart ännu försenat då vi fick vänta på ett tåg möte, skulle egentligen vart i ställdalen 18:05, men fört var det försenat till 18:11 sedan till 18:18, och 18:18 var vi i ställdalen så vart iaf inte försenat mera, skönt det :D
Nej nu ska jag fortsätta skriva naturkunskapen inlämning av det på onsdag!

Puss!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0