14 december

2008-12-14 @ 19:27:24
Hejsan
idag är det tredje advent, och bara 10 dagar kvar till Julafton!
 vi tänder ett ljus i advent

Just nu när jag sitter och skriver detta så luktar det nygräddade bullar, det är härligt. så senare idag så ska jag nog gå ner och provsmaka på en, eller jag gör det när jag har skrivit klart detta inlägg ^^
annars vad har jag gjort idag?
jag har bakat chokladkakor
fart ute och fotat
pluggat

imorgpn så börjar sista veckan i skolan innan jullovet. Hääärligt!
jag längtar menmen, får hålla ut i 5 dagar till!
tänkte slänga in lite bilder från dagen:

 
bakabakabaka

   
  
   
  
  


Senare idag kommer även planering för kommande vecka. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0