200911 - September månad

2020-09-11 @ 21:44:29
Hej!
Vart ska jag börja... vi har flyttat till hus, jag har börjat jobba igen, M är föräldraledig, N fyller snart 1 år.
 
Vi tar det i ordning.
1. Vi har som sagt flyttat till hus. Vi trivs så himla bra och vi älskar att bo här. Det är sådan frihetskänsla att bo i hus att kunna ha sitt eget. 
2. Jag har börjat jobba igen, har hunnit jobba lite mer än en månad. Har dock senaste veckan varit hemma pga förkylning (jäkla coronaskit) jag har inte corona men i och med att man inte får ha några förkylningssymtom så måste jag vara hemma. På måndag kör vi igen!
3. Mattias har nu tagit över föräldraledigheten. 
4. Noah lilla älskling när blev du så stor nästa månad fyller du 1(!!!) år. 
 
 
Det var allt för denna gång, vi får se när vi "ses" igen. Förhoppningsvis snart, men man vet aldrig!
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0