181129 - Torsdag

2018-11-29 @ 21:30:00
Hej!
Idag var det inte en vanlig jobbdag, jag har typ varit i barngrupp ca 1 h idag...
 
Förklaring till detta kommer nu. Jo jag har faktiskt varit iväg på medarbetarintroduktion för nyanställda inom Gävle kommun. Detta höll på mellan 8:15: ca 13:00. Vi höll till i Stadshuset i en sal som heter Spegelsalen, otroligt fint faktiskt!
(bild från google.se)
 
Sen gick jag till sjukhuset från stan där jag parkerat så var på förskolan igen strax innan 14. Då klockan två hade jag planering i 1,5 timme vilket gjorde att jag kom tillaka i barngrupp vid halv 4 sedan slutade jag halv 5. Skön dag faktiskt.
 
Lite bilder från dagen:
 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0