180311 - Blogginspiration

2018-03-11 @ 21:07:00
Hej!
Det blev inget inlägg i går kväll, haha jag orkade inte. Därför kommer det ett nu om det som ajg skrev om igår. jag har tänkt att jag ska skriva ett inlägg om dagen i 17 dagar framöver om olika teman. Som ni kan se nedan på listan. Jag tänker att jag startar imorogn måndag sen kör vi 17 dagar framåt. Det var allt för nu imorgon är det dags för jobb igen. Puss
 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Dag 3 – Min favoritårstid och varför.

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.

Dag 7 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.

Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.

Dag 9 – En bild på ett ställe jag varit på.

Dag 10 – Mitt drömbröllop.

Dag 11 – En bild på mig själv för två år sen.

Dag 12 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Dag 13 – Vad jag åt idag.

Dag 14 – Min favoritplats.

Dag 15 – En bild på det jag köpte senast.

Dag 16 – En låt som får mig att gråta.

Dag 17 – Min favoritfödelsedag.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0