180301 - mars månad

2018-03-01 @ 19:58:02
Hej hej!
Detta går inte så bra med bloggandet, vill så gärna men tänker att jag ska göra det men komme rinte på något att blogga om. Haha, vi få se jag gör ett nytt försök nu när vi har gått in i mars månad, förhoppningsvis ger våren lite inspiration till att ta upp bloggandet igen.
 
Men vad händer då i mitt liv, jo jag jobbar på för fullt på förskolan. Det går bra och jag tycker det är roligt. Denna vecka är det sprotlov här i Gävle så vi har det rätt så lungt på förskola. Fast de tär ganska så skönt det också ibland. I morgon är det i alla fall fredag, skänt med helg vet dock inte vad vi ska hitta på men det återstår att se. 
 
Annars vad har mer hänt, jo jag har köpt en bil. Då min fina lilla toyota corolla gav upp totalt och fick skrotas och har nu köpt en toyota rav4. Jag är i alla fall supernöjd med den, slänger in en bild på den nedan!
 
 
Kram
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0