180615 - nu tar vi helg

2018-06-15 @ 16:15:39
Hej!
Jag hoppas ni har en bra fredag det har jag, jag öppnade på förskolan vilket betyder att jag slutar 13.30 idag. Vilket är väldigt skönt, sambon är ju hemma över helgen också så det passade ypperligt bra. Det har varit en bra dag där vi har varit ute, skönt väder men blåste som bara den. Nu har jag 4 arbetsdagar kvar att jobba, känns konstigt...
 
På söndag ska jag i alla fall klippa mig för att vara lite fin till midsommar då vi drar mot sälen, mer om det en annan dag! Nu vänta på att sambon ska komma hem efter att ha varit iväg en stund, sen senare idag blir det tacos till middag. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0