180609 - Juni månad, redan?!

2018-06-09 @ 19:39:13
Hej!
Vi har redan fått juni månad, när hände detta. Det är helt sjukt vad fort tiden går. Men sommarvärmen kom snabbare än vi tänkt oss kanske. I säkert 3-4 veckor har vi nästan snittat 20 grader varje dag med undantag för mycket varmare dagar och kallare dagar. Jag anser nog dock att den hade kunnat vänta lite, viss det har varit underbart och i och med mitt jobb som förskollärare så är fint väder väldigt fördelaktigt då vi spenderar den mesta tiden utomhus. Jag vill dock ha lite värme i sommar också. På tal om sommar jag har min första betalda semester i fyra(!!!) veckor i sommar. jag har nämligen blitiv fast anställd på förskolan som jag är på. Hade från första början en visstidsanställning som tog slut nu sista juni. Men tänkt vilken vändning livet kan ta. Helt sjukt glad är jag över det. Detta innebär som jag nämnde innan att jag har semester vecka 26, 27, 28 och 31.
 
Det var en lite uppdatering av livet, nu tänkte jag nog tappa upp ett bad och lägga mig där ett tag.
Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0