180808 - fina pappa

2018-08-08 @ 20:12:55
Hej
Det är idag den 8 augusti och semester och allt sådant där är över, vilken rekordvart de har gått i vi är liksom redan inne i augusti månad. Vädret bjuder ju dock ändå på 30+ grader, så man ska väll inte klaga. Denna vecka är i alla fall första veckan efter semester och sammanslagning. Vi har det väldigt lugnt på förskolan, så tiden går väll relativt långsamt.
 
Vad har hänt sedan sist som sagt semester, vi har bland annat varit i Vadstena och Linköping och glidit runt. Varit på sambons föräldrars landställe och Långsand och mest tagit det lugnt och tagit dagarna som de kommit vilket har varit skönt inga måsten. 
 
Tänker att jag visar lite blandade bilder från semestern:
 
 
 
 
 

8 år och 8 månader sedan min älskade pappa gick bort, fy bubblan vad jag saknar dig. Skulle vilja tända ett ljus på kyrkogården men i och med de rådande eldning/grill förbudet tror jag inte att man får tända. Du är otroligt saknad älskade pappa ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0