171005 - i skolan

2017-10-05 @ 10:36:08
Hej hej!
Sitter just nu i skolans bibliotek och pluggar. Examensarbetet håller på att skrivas och de skriver sig inte själv utan det är tidskrävande. Mitt arbete handlar om Stress i förskolan och hur de påverkar förskollärares didaktiska val. 
 
Annars så har hösten verkligen kommit nu, nu börjar den där fina hösten när träden ändrar färg och faller av. Nu är det snart den hösten man bara längtar till att de ska komma ett vitt täcke på marken, ni vet när det mest är regn och rusk dag in och dag ut. Jag hoppas dock att det blir några fler härliga höstdagar innan den mörka hösten kommer. 
 
I helgen var det Kopparbergsmarken så jag var hemma på den, mycket trevligt! Åkte faktiskt till Kopparberg redan på onsdagen och stannade till söndag så det var mycket trevligt att få lite extra dagar där. Nu ska jag fortsätta att skriva examensarbete. På bilden nedan ser man min utsikt, det är ändå fin utsikt här i biblioteket på högskolan och vi sitter i ett grupprum.
Vi hörs. Puss
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0