171202 - lördagspyssel

2017-12-02 @ 21:00:17

Hejhej!
En ny dag, 2 december är det idag. Idag tänkte jag visa ett jultips inom pyssel. Jag har tänkt att jag fram till julafton ska skriva ett inlägg med olika teman som går på 7 dagar sen börjar det om igen. Idag som jag sagt har jag tänkt visa ett pyssel, eller DIY tips eller vad man nu säger.
 
Till saken, jag såg detta på internet någonstans minns inte vart. Någon hade tagit prynadstomtar och målat om dessa. Tyckte det blev så himla fint. Så här om dagen var jag och sambon till Ria, Second hand här i Gävle och köpte tre keramiktomtar som jag målade till gråa tomtar i stället. Tyckte det blev fint så dessa ska utplaceras i lägenheten i morgon.
 
 ←←← FÖRE - EFTER →→→ 
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0