1 juni

2015-06-01 @ 22:58:05
Hej!
Vi har nu gått in i juni månad och nu är det bara hoppas att solen och värmen snart anländer! Det är måndag idag känns dock som söndag då det är mycket lata dagar och "sommarlovet" börjar närma sig, snart har jag gått ett år på högskokan här i Gävle och då är det 2,5 år kvar sedan kan jag titulera mig som förskollärare!

Aja dags att sova ska till skolan imorgon och träffa en kompis och plugga lite sen onsdag är de sista lektionen och på onsdag kväll är de klassfest med halva klassen. 

Bjuder på en bild jag tog häromdagen, flr dagens väder har varit storm och regn/sol varannat. Puss och godnatt!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0