1 december

2015-12-01 @ 19:23:00
Hej!
Idag välkomnar vi december månad, dock är vi fortfarande utan snö. Men än så länge har snön sisodär 23 dagar på sig att klä in vårt landskap i ett vitt täcke så än finns det hopp. Som varje år och även i år har jag såklart en chokladkalendet (nej, man blir inte för gammal för en sådan). Så från idag fram till julafton blir det en chokladbit varje dag. 
 
Årets julkalender på SVT vet jag inte om jag tycker det är en sådär mysig julkalender som man vill att den ska vara. Dock ett väldigt lärorikt och intressant mer faktaprogram. Sedan vet jag inte om en 3-4-5-6 åring uppskattar den på det viset. Dock hoppas jag den vänder och att den blir spännande brukar ju faktisk vara såhär varje år att man inte riktigt vet vad man tycker för att om några dagar vill man bara se mer! Det visar sig hur det blir.
 
Nu ska jag vänta på att klockan blir 20:00 så ska jag titta på Dessertmästarna.
Puss
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0