Härligt

2015-04-28 @ 22:34:13
Hej
Nu kan vi bocka av ännu en klar uppgift som nu är inskickad! Ootroligt skönt, "sommarlovet" börjar närma sig. Dock ska min sommar spenderas på Ica men de betyder även pengar så jag är nöjd!

Tillbaka till plugget som sagt en till uppgift inskickad samt ett seminarium avklarat bara ta tag i nästa grej. Alltid är det något men tänkte försöka vara lite effektiv imorgon, torsdag och fredag så jag kan ta det lungt i helgen då mamma och Peter kommer hit! Sen på tisdag nästa vecka fyller jag ju år också firar min födelsedag med att gå i skolan där vi ska ha två föreläsningar en om fåglar och en om småkryp tror jag det var. Nej dags att sova så man kommer upp i tid i morgon.


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0