22 år!

2013-05-05 @ 10:00:00
(tidsinställt-inlägg)
 
Idag är det ingen vanlig dag utan det är faktiskt min födelsedag, ja i år firar jag min födelsedag i Norge. Spännande vi får se vad vi hittar på under dagen, jag hoppas i alla fall att vi vaknar till bra väder, då blir det nog samma som igår eller kanske föröska ta oss uppöver och kolla utsikten.
 
Ikväll firar vi med mos och korv (som jag valt) och kladdkaka som vi bakade innan vi åkte hit. Fint ska det vara :)
 
Dock så är denna dag även väldigt jobbig, jag vill så gärna att min älskade pappa ska vara här eller hemma och kunna fira tillsammans med mig. Jag vill ha dig nära, jag vill kunna krama dig. Men pappa bara så du vet jag är i Eikesdalen på min födelsedag kom dit vettja, sätt dig på någon fjälltopp så vet jag att du är där. Eller ja jag vet redan att pappa är där jag är jag vet att han kollar ner på mig från himlen!
 
Grattis till mig själv på 22 års dagen!
 
 

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0