Tillbaka!

2012-03-18 @ 22:39:54

Hej hej, jag har varit lite off i några dagar men det har sina anledningar. Jag åkte nämligen i torsdags förmiddag ner till Hässleholm då vi hade kort dag i skolan och för vi hade kompdag i skolan :) så därför har jag varit frånvarande. Dock är jag tillbaka i kära Grebbestad nu och ligger just nu i min säng för att sova :) jag är faktiskt trött så skönt och gå och lägga sig i tid för en gång skull! Imorgon slutar jag som vanligt vid 10 sen resten av dagen ska jag ägna framför dator och kolla lite sommarjobb och sedan söka till lite skolor! Uppdaterar mera i morgon har även lite bilder från helgen jag tänkte lägga upp. Puss och godnatt! :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0