Onsdag

2012-03-21 @ 22:49:55
Onsdag som sagt idag, imorse hade vi ju besök av en teater på engelskan. Det var riktigt roligt faktiskt kul att höra någon prata engelska hela tiden. Samt att jag även förstod typ allt de sa så de va roligt. Sedan fick vi också vara med och disskutera och lite sådant. Roligt!

Sedan hade jag håltimme så sökte lite sommarjobb och gjorde lite nytta. För att sedan gå till bunkern och planera morgon dagen. Då vi ska åka och klättra!!! Yeah är super taggad, det är verkligen underbart och super kul. Pratade även lite om fredagen då hela skolan åker till Gbg. Vi ska till klätterfabriken (tror jag det hette) där vi ska ta grönt kort sedan vidare till Universeum för att sedan avsluta kvällen med teater på backateatern. Så kommer väll tillbaka till Grebbestad runt 23-tiden. Hel dag!

Nej dags att sova så man är utvilad till klättringen i morgon!
Puss och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0