Fin dag, mycket fin dag

2012-03-27 @ 21:17:00
Tumme upp för denna dag!

Den började i morse med frukost sedan tillbaka till rummet och byta kläder (eftersom jag gick i mjukiskläder till frukosten) och borsta tänderna. Ta dagens första lektions böcker som var engelska. Engelska till 9:50 därefter husmöte till ca 10:15. Tillbaka till skolan för att ha kemi, labbade lite eller kollade ph-värde i typ mjölk, juice, yohugurt och soja mjölk bland annat. Som jag och D fick springa till matsalen och hämta.

Lunch i matsalen vid 12:30, bjöds på potatis och purjolökssoppa. Blev att äta många smörgåsar... Sedan matte, där gick det superbra snart klar med kapitlet och började typ förra veckan. Det är bra, men är ganska mycket bilder i kapitlet på sidorna så det är många sidor men några uppgifter! Slutade vid 14:40, kollade runt på internet tills D ringer och frågar va jag gör och jag med svaret "ingenting" så hon säger att jag ska komma ut på gården sagt och gjort tog mina skor och gick ner till dem.

Där blev det lite slack line och lite spark med fotboll som var en vollyboll. Så var ute ett par timmar i solen och hade det allämnt trevligt med massa folk. Ett tag senare gick jag in och gjorde mat tillsammans med J det blev hamburgare. Sen satte vi oss ute i korridoren och åt. Vid 21 gick jag in på rummet pratade med mamma och pluggade lite biologi. Eller innan ajg gick in försökte vi få upp A dörr (hennes dörr är knäpp så hon har vanlig nyckel till den) men råkade glömma den på rummet så det slutade med att hennes pojkvän fick klättra upp för stupröret och ta sig in via fönstret som också fungerade!

måste bara visa vädret idag, print screen från klart.se


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0