Dan före dopparedan

2012-12-23 @ 22:47:46
Imorgon är det dags igen för Julafton, ett helt år har gått sedan sist. Nu står granen där igen och julklapparna ligger och väntar under granen på att få bli öppnade. Julpyntet är utspritt i huset och maten förbereds inför morgon dagen när alla ska äta. En högtid som man ska umgås med nära och kära och bara ha det mysigt. Att kolla på Kalle Anka klockan 15:00 som man ALLTID gör varje år. Alla år som man sitter och sjunger med i låten "Vi ska sy och vi ska klippa, vi ska göra, ska vi tippa. För den stora galakvällen. Så ska vi sy modellen"
 
Åh, va jag älskar julen! Dock saknar jag min underbara pappa som jag vill ska vara med oss här nere på jorden. Pappa jag älskar dig mest av allt i hela världenoch jag saknar dig så ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0