Nöjd!

2012-04-21 @ 12:45:00
Hejhej
Gick upp halv 9 och redan klockan 9 var jag påväg ner till frisören. Bokade tid tills på måndag klockan 14:00.Efter det gick jag till Kafé kap horn och köpte en smörgås och tog med mig. Gick till huvudbyggnaden, skulle skriva ut lite bilder på olika frisyrer med lugg. Det fanns dock inge internet, så gick tillbaka till rummet. Åt min smörgås, tog det lungt. Vid 11 åkte jag till Tanums loppis som jag måste säga var värdelöst. Tillbaka till Grebbestad och till sportshopen köpte puma strumpor och ett liggunderlag.

Nu sitter jag här och är nöjd över min förmiddag, så vad händer i eftermiddag? Bara ta det lungt, tänkte försöka städa mitt rum om jag inte gör det imorgon i stället :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0