2 april

2012-04-02 @ 22:31:58
Vi har gått in i april månad, vart har alla månader tagit vägen?

Idag är det i alla fall måndag och jag har haft matte och biologi i skolan. Sedan hade jag ett biologi prov, så nu har jag klarat det. Skönt!
Efter skolan så satte vi upp slack line på skolgården, så kul. Går bättre och bättre, så ja det är riktigt skoj. Blir väll att gå mer på den nu när det börjar bli vår och lite varmare ute. Annars så har jag tvättat mellan 15-21 han med en massa maskiner.

Imorgon är det tisdag, då är det engelska, kemi och matte som står på schemat. Slutar vid 14:40, efter det ska J fotografera mig sedan ska jag på kvällen få testa dreja! Ska även hinna med och packa inför hemgång på onsdag!

Nej nu dags att sova ♥

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0