Rubrik brist

2011-09-22 @ 17:43:07
Att sitta och försöka komma på en rubrik är dagens i-landsproblem ;)
Inte kom jag på någon heller...

Torsdag idag, dagarna och veckorna går snabbt tycker jag. För en vecka satt vi på en ö ute i havet efter att ha paddlat en hel dag. Så vi satte nog upp våra tält ungefär vid denna tid. I dag är det annorlunda idag har vi varit i Bunkern/idrottshallen och haft klättringsteori. Pratat säkerhet, utrustning och en massa. Även fått säkrat och fåt knyta knutar.. Mycket information har det blivit men det är intressant, i morgon går vi till Siljevi (en idrottsplats som ligger i närheten) och testar på riktigt och klättrar på klippa. Ska bli ritkigt kul, så det blir en heldag där ute så ja vi hoppas på sol och fint väder! Rycktet säger dock att det är just precis det de ska vara så vi hoppas på det!

En annan sak, just nu är mitt rum superfint, städat både igår och idag. Så nu ser det super ut! Får se hur länge jag kan hålla det så ;)

Nej ska ta och redigera lite bröllopsbilder för att sedan bege mig ut i köket och äta något! :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0