Dagens lista - Onsdag

2011-09-28 @ 19:37:11
Dagens låt: Enuff Z´Nuff - Fly high Michelle
Dagens dusch: För ungefär 15 minuter sedan ^^
Dagens frisyr: Just nu utsläppt efter duschen, i skolan hade jag uppsatt i hästsvans (ovanlig, nej!)
Dagens smink: Mascara.
Dagens kläder: Jeans, vitt linne och blå pippitröja
Dagens händelse: Haha att jag och min lärare (putte) hade lika tröja på oss, båda hade blå pippitröja.. Hur stor är chansen lixsom.
Dagens planer: Dagen är sanrt förbi, orkar inte berätta allt som hänt idag.
Dagens vill ha: Fredag.
Dagens saknad: Många!
Dagens tråkigaste: -
Dagens måste: Hmm kommer inte på något måste.
Dagens dricka: Vatten och juice
Dagens köp: Mat!
Dagens mat: Orkar inte berätta men kan informera just nu att jag efter jag publicerat detta ska gå ut och ta en smörgås och ett glas juice.
Dagens mående: Det är helt okej med mig, varken bättre eller sämre!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0