Effektiva Emma

2011-10-18 @ 15:16:20
Hejhej!
Precis varit i källaren och slängt in två tvätt maskiner, som är klara om ca 35 minuter då blir det att slänga in två till. Medan tvätten är i maskinen så ska jag redigera bilder, senare ikväll (om jag orkar) annars gör jag det i morgon så tänkte jag göra matlådor. Om inte fortsätter jag med bilderna.

Annars idag så har dagen bestått i Engelska A, Kemi A och Matte B. En helt okej dag faktiskt. Imorgon har jag Engelska A på morgonen sedan håltimme från 9:50-13:10. Då är det planerings tid inför torsdag/fredag. Denna vecka bär det ut på cykelhajk, ska bli riktigt roligt. Cykel har jag lånat också av en kompis i köket, hon är nämligen inte här utan kommer fredag kväll. Då alla hantverkslinjer är till Berlin. Så mycket bra att jag kunde låna av henne. Efter det är det Biologi A fram till 15:50 efter det blir det att åka till Tanumshede och handla inför hajken!

Nej tillbaka till bilderna :)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0