Islandshästar!

2011-11-24 @ 18:57:00
Hejhej!
På schemat idag stod det islandshäst ridning. Det var kul, fast super läskigt. Vi töltade och galoperade, haha det läskigaste jag någonsin har varit med om ^^ Så tog det lungt efter det, N var snäll och gick med mig längre bak medan de andra galoperade och höll på. Jag är i alla fall glad också faktiskt stolt över att jag satte mig på hästryggen och vi red en tur. Vi fick även rykta de och göra i ordning de och efter vi kom tillbaka fick vi även mocka. Kul att testa på allt, men jag vet en sak jag är INGEN häst tjej. Men det var roligt att testa, och bra insiativ av N och snällt av M att följa med!

Imorgon åker vi till Nordens Ark, jag lovar bilder fredag kväll. Om djuren vill visa sig vill säga! ;)

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0