Hej! Tillbaka på västkusten, närmare bestä...

2011-11-06 @ 22:28:26

Hej! Tillbaka på västkusten, närmare bestämt i Grebbestad. Ligger här i min säng på internatet, och det är dags att sova. I morgon drar det igång igen med skolan. Men har en bra start slutar redan 12.30 och har bara två lektioner. I alla fall åkte vid typ 12-tiden från Kopparberg och var alltså framme här strax efter 16. Skönt att komma hit i tid och framförallt inte behöva köra i mörker. När jag hade packat in mina saker samt fått lite hjälp också så var jag mer i tvättstugan och kollade om det fanns någon tvättid och det fanns det var helt tomt på pappret. Så tvättade sammanlagt 3 maskiner. Duktigt!!! Har även packat upp alla grejer hemifrån och kopplat in tv:en med hjälp av mamma :) har även hunnit spela fia med knuff och med det invigt det nya spelet. Som sagt nu ligger jag i sängen och ska sova, och kolla klockan bara strax efter 22. Förresten eftersom jag inte tap har när klockorna skulle ställas om så gick ju min klockradion en timme före, tur jag kom på det nu och inte hade vaknat i morgon och trott att jag hade försovit mig ;) eller så var det dumt då hade jag ju kommit upp i tid :) nu där john blund komma igt för nu är det dags att sova. Förresten nu efter lovet har jag tänkt att jag iallafall minst en gång dagen ska uppdater bloggen så ng vet vad som händer men också för att jag efter vi har slutat här (jag vill inte sluta, tur det är ett väg kvar tills den dagen!) ska kunna gå tillbaka till denna kategori och läsa om vad jag har gjort. När vi ändå är inne på bloggen så hade jag tänkt att göra en liten uppdatering när det gäller headern samt lite färger. Har enda haft det så har ett tag nu, så känner att en förändring skulle vara bra. Det blir att starta det projektet i morgon när jag slutar tidigt! Nu ska jag inte trötta ut er längre, inte meningen att det skulle bli sådant lång inlägg så nu säger jag Puss och sov så gott! :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0