Swebus express!

2011-05-20 @ 21:26:09
hej hallå!
Jag sitter som sagt på bussen och är på väg till huvudstaden. Är ca 11 mil kvar, så ja det innebär att det är väll ungefär 1,5 timmar kvar tills man är framme. Är super trött på att sitta här, tur nog så fungerade ju internet till slut, som ni såg mitt inlägg innan detta, som jag skickade från mobilen. Så var jag ju inte så där super glad, 

Förresten det är jätte tomt på bussen idag när jag åker, jätte konstigt, menmen kansk inte är en helg man åker det är ju. Nej jag vet inte, men skönt att det inte är så mycket folk. SÅ klagar det gör jag inte.

Tänkte kolla på ett till avsnitt av Big Brother, när jag endå inte har något att göra och för att tiden ska gå lite fortare. Så hörs kanske senare med ett inlägg. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0