Planering för vecka 20

2011-05-16 @ 17:48:32
Måndag: Vanlig skoldag, men mellan 14-15 så stod vi utanför expeditionen och sålde våra Årsböcker, som ännu inte alla har hämtat ut! Nu på kvällen så jag plugga, ringa mamma och städa lite grann. Ska även beställa biljetter till Stockholm.
Tisdag: Skola mellan 8:50-16:15. Med bland annat kemi prov på morgonen, haha lycka till Emma. På kvällen blir det att åka iväg och skjuta så jag hoppas på bra väder.
Onsdag: Har egentligen sovmorgon men då är det kubbturnering så då ska jag spela Kubb, ska bli jätte roligt, på eftermiddagen så har jag i alla fall Digitalt foto. På kvällen ska jag försöka packa inför Stockholm
Torsdag: Skola mellan 10:10-16:15. Tror det kan bli en bra dag, vi ska bland annat paddla kanot på Blocket, det ska bli jätte roligt. På eftermiddagen/kvällen måste jag nog städa lite grann.
Fredag: Skola mellan 10:10-15:05, har kemi och matte. Slutar som sagt vid 15, det blir att packa det sista innan maten vid 16:30 sedan vid ca 18-tiden ska jag dra mig till Swebus-parkeringen där bussen går från. Bussen går härifrån 19:15 och kommer vara framme i Stockholm 22:55.
Lördag: Stockholm, vad vi ska göra vet jag inte.
Söndag: Stockholm, åker dock hem på eftermiddagen vid 17:00.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0