19 maj

2011-05-19 @ 21:12:36
Torsdag idag!
Denna dag har varit underbar. Vädret är på topp dock var det lite mulet i morse men nu på kvällen har det varit väldigt fint. Hade svenska gjorde klart en grej efter det fick jag kolla på ett avsnitt av Babel på Svtplay och när det var slut så var det typ en halv timme kvar av lektionen och så kollade jag må nästan ett helt avsnitt av Livräddarna. Lite lunch inte så gott dock men efterätten var god kesellakaka med blåbär och glass.

Eftermiddagen bestod i VO, där vi redovisade vi i fotogruppen berättade lite eller jag stod mest bredvid och nickade och höll med. De två sista timmarna har vi ju som vanligt Block på torsdagar. I dag stod det paddling på schemat det var underbart. Toppen väder hade vi, var super skönt att glida runt där. Så paddlade nog i 1,5 timme ca om inte längre. Så hej träningsverk imorgon bitti! dNej nu ska jag fortsätta kolla på BB.

Förresten jag åker ju till Stockholm imorgon. Åker härifrån 19:15 med bussen men jag uppdaterar er innan jag går till bussen, sen hoppas jag att det finns internet på bussen också! tar med mig min lilla datorn. Förresten jag är en sådan person som packar typ en vecka innan jag ska åka någonstans jag åker imorgon och jag har inte ens tagit fram någon väska ännu... Hinner packa imorgon också!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0