Tillbaka i Gamleby

2011-03-28 @ 22:20:18
Hejhej!
Ja här sitter jag åter igen, kom hem för typ 40 minuter sedan. Så alltså åkte jag ganska sent hemmifrån, tror  klockan hann bli 17 innan jag kom iväg..

Mycket har hänt under vägen, eller hänt och hänt jag har sett en massa saker:
- Tre älgar
- Säkert ett 20-tal rådjur
- Haft en brandbil med sirener och blinkande ljus kommit bakom mig (haha vilken panik man får) så svänge av vägen in i nått bostadsområde så brandbilen kunde åka förbi mig.

Annars gick bilresan bra. Men måste be om förlåtelse för uppdateringen och bilderna om helgen kommer tyvärr inte idag, orkar verkligen inte skriva ihop ett inlägg om det +  att jag inte har lagt över bilderna ännu. Så ja det får bli imorgon efter skolan, för då har jag inga planer. Puss och godnatt!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0