Trött

2011-01-25 @ 22:17:54

Orkar inte snart hålla mina ögon öppna, jag är super trött. Kan det bero på en lång dag i skolan? Eller bara för att man är allmänt seg, man blir ju inte direkt piggare av vädret vi har, imorse snöade det, och har gjort det till och från under dagen. Inga stora mängder men ändå liksom, snart 1 februari då ska snön börja försvinna det ska inte komma mera snö!

Jag funderar i alla fall på att gå och lägga mig, behöver inte gå upp så tidigt imorgon utan räcker med att jag går upp cirkus 9, fika vid 9:50 och efter det går jag tillbaka på rummet och duschar och gör mig i ordning för skolan, då jag inte börjar förrän vid 13:00. Jag ska nog även kanske hinna med ett blogg inlägg eller två.
Om det inte är som förra veckan då han jag inte det, haha. men vi får helt enkelt se. Ska nu förflytta mig till sängen och surfa runt lite med min lilla datorn, så det kommer nog upp ett litet godnatt inlägg ^^
Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: lindshe

Hejs!

Nu har jag lagt upp en tutorial på hårrosetten som jag gjorde! Have fun, watch and learn! :)

KRAM - http://lindshe.blogg.se -

2011-01-26 @ 17:36:02
URL: http://lindshe.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0